pondělí 15. ledna 2018

Ananasové řezy

Suroviny:
200 g máslo
250 g moučkového cukru
6 žloutků
150 g vlašských ořechů (mletých)
150 g polohrubé mouky
1 prášek do pečiva
sníh ze 6 bílků
-----------------------
Piškoty
Rum
Hořká čokoláda

Náplň:
1 plechovka ananasu
100 g krystalového cukru
1 vanilkový pudink
250 g másla

Postup:
Máslo, moučkový cukr a žloutky utřeme, přidáme ořechy, mouku, prášek do pečiva a ušlehaný sníh z bílků. Vše důkladně promícháme a těsto nalijeme na vymazaný a moukou vysypaný plech. Pečeme na 200 stupňů (horkovzduch). Na vychladlý piškot skládáme piškoty, lehce namočené v rumu. Potřeme náplní a posypeme nastrouhanou čokoládou. Přes noc necháme ztuhnout v lednici.

Náplň:
Ananasovou šťávu rozmícháme s krystalovým cukrem, s jedním vanilkovým pudinkem a krátce povaříme (jako normální pudink). Do vychladlého pudinku vešleháme máslo a ananas nakrájený na drobné kousky.

8 komentářů:

  1. Ta strouhaná čokoláda mi připomíná moje dýňové řezy :D hezký recept :) miluju polevy z pudinku! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Já nemám ráda ananas, takže s jiným ovocem by mi to asi moc chutnalo! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ananas hrozně ráda a tohle vypadá skvěle! Díky za recept :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat