sobota 11. listopadu 2017

Inspirace z talíře č. 38

poslední dobou jsem si oblíbila obložené pečivo... 
většinou lučina, šunka, sýr a nějaká zelenina :)

 tyhle tvarohové knedlíky vám doporučuju vyzkoušet... (recept)

 nepečený dort z jablek, oblíbená dobrota z mýho dětství :) RECEPT

 bramboračka od mamky... byla dokonalá :)

 těstoviny s kuřecími kousky, posypané strouhaným sýrem

 těstoviny a vše, co dům dal, taková rychlovka k večeři :)

krémový bulgur, tahle dobrota vznikla pro náš projekt s Míšou :) 
urřitě vyzkoušejte, ryhlý, jednoduchý a výborný (recept)

 řekla bych, že tenhle koláče se taky moc povedl (recept)

 dýňová polévka se smetanou (recept)

 něco na způsob chilli con carne.... 

 ...a ještě zbytek krémového bulguru s kukuřicí (recept)

 snídaňová ovesná chia kaše.... (zde)

 nejlepší slaný štrůdl, tomu nikdy neodolám,
tentokrát s čerstvým kysaným zelím, se šunkou a sýrem.. mňam

 zbylo mi trošku dýňové polévky (recept), která přes noc trošku více zhoustla,
tak jsem si ji zamýchala s kukuřičnými těstovinami a posypala
sušenými rajčaty, mega dobrota...

 fitness koláček od kamarádky, no nebyl vůbec 
sladký, ale to mi nevadilo, byl dobrý :)

 měla jsem hroznou chuť na sekanou s hořčicí a nějakým 
tmavých chlebíkem a tak jeden den k večeři jsem
se dočkala... no pochutnala jsem si, ne že neee :)

 ke svačině vanilkový pudink, sušené švestky, chia semínka, kokos a arašídy...

 nějaké rychlo rizoto :)

 další ovesná chia kaše, tentokrát jablíčková :) 

dněšní díl končíme rýžovými nudlemi, s kuřecím masem a kukuřicí

4 komentáře:

  1. Hned mám z toho hlad :D Všechno vypadá moc dobře! Nejvíc se mi líbí ten poslední obrázek - rýžové nudle s kuřecím masem a kukuřicí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak mívám s tím hladem u všech food inspirací :D

      Vymazat
  2. Bože, já se neponaučím a budu se na konci pracovní směny dívat na inspiraci jídel. V sobě mám jen snídani a teď jsem si málem poslintala monitor.
    Už týden mám chuť na dýňovou polévku...no nic, po cestě domů, koupím a jdu na to!
    Krásná inspirace.

    Spoon and willpower

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se inspirace líbí :)
      Ta dýňová polévka je vážně dobrá, určitě doporučuju :)

      Vymazat