pátek 2. března 2018

Bramborákový nákyp

Suroviny:
Brambory
Česnek
Majoránka
Vejce
Hladká mouka
Sůl, pepř
-----------
Kysané zelí
Sýr (eidam 30%)
Klobáska / Kabanos

Postup:
Brambory oloupeme, nastrouháme najemno a uděláme klasické bramborákové těsto. Menší plech vyložíme pečícím papírem a nalijeme polovinu těsta, které dáme péct na 15 minut na 200 stupňů. Poté vytáhneme z trouby a na rozpečený ,,bramborák" navršíme zelí, na to klobásku nebo kabanos nakrájený na menší kousky, posypeme nastrouhaným sýrem a na to všechno navršíme zbytek těsta. Dáme zpět do trouby a pečeme
dle potřeby - čas jsem neměřila, ale hlídala jsem až bude povrch pěkně zlátnout.

10 komentářů:

  1. Týjo to vypadá chutně :) Přivedla si mě na myšlenku, udělat si bramboráčky :D Tak už bude čas no.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový hokus pokus, ale myslím, že se to povedlo :)

      Vymazat
  2. Tak to bych si hned teď dala, jen bych tam nechtěla tu klobásku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš tam dát třeba kuřecí maso :)
      Každý dle své chuti a fantazie..

      Vymazat
  3. Skvělý nápad Miško! Až teď mám úplně chuť na bramborák se zelím :D A nějakým tím masem :D Tímhle bych udělala i příteli radost. Děkuji za inspiraci ♥

    Měj se krásně :-*

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, i já jsem tím udělaly radost tomu mému :D :)

      Vymazat