čtvrtek 1. února 2018

Lasagne s mletým masem


Suroviny:
500 g mletého hovězího masa
balení plátků lasagní
1 cibule
2 rajčata
1 protlak
trocha kečupu
sůl, pepř (bílý)
bazalka, majoránka
koření na mleté maso
grilovací koření
sýr Eidam

Bešamel:
50 g másla
3 lžíce hladké mouky
500 ml mléka
sůl, pepř

Postup:
V hluboké pánvi na oleji osmahneme cibuli, přidáme mleté maso a okořeníme, až je maso téměř hotové, přidáme nadrobno nakrájená rajčata, protlak a trochu kečupu, chvíli dusíme a poté odstavíme z ohně. Dále si připravíme bešamel: v hrnci si rozpustíme máslo, přidáme mouku a vytvoříme jíšku, pak přilijeme mléko, sůl, pepř a uvaříme hustější kaši.
Dno zapékací mísy vyložíme pečicím papírem a položíme plátek lasagní na to dáme část masové směsi, posypeme trochou nastrouhaného sýru, zalijeme trochou bešamelu, přikryjeme dalším plátkem a celé to opakujeme ještě minimálně dvakrát, poslední vrstvu dáme plátek lasagní, polijeme zbytkem bešamelu a hustě posypeme mletým sýrem. Dáme péct na 180 stupňů cca 30 minut.



10 komentářů:

  1. Mňáám, hned bych si je dala :) podobné dělám a jsou naprosto luxusní!! Jsi velká šikulka ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Miši, byly dobré, ale jsou dost syté, stačí trocha a jsem plná :)

      Vymazat
  2. No, tak tohle jsem nejedla, ani nepamatuju :D Tak snad někdy brzy..

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju lasagne!! :) <3

    www.shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Lasagne jsem měla zrovna ve středu od maminky! Ta je tak umí! :D Já je už také zkoušela, ale ještě to budu muset vychytat s troubou.

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je dělala teďka poprvé úplně sama :D, příště zkusím se špenátem a s kuřecím masem :)

      Vymazat
  5. ooooch jojojoj take domace lasagne prave som už davno nemala a zatiaľ sme ich doma robili iba raz ale nezabudnem na to že boli skvelé:) tieto tvoje vyzeraju neskutočne dobre♥

    OdpovědětVymazat