středa 15. listopadu 2017

Jablečné muffiny

Suroviny:
280 g žitné mouky
80 g třtinového cukru
250 g jablka (nakrájená)
250 ml vody
1 vanilkový pudink. prášek
5 lžic lněného oleje
1/2 kypřícího prášku
1 lžička mleté skořice

Postup:
Nejdříve smícháme všechny sypké suroviny, poté přidáme vodu a olej. Nakonec vmícháme jablko nakrájené na drobné kostičky a těsto dáme do muffinových košíčků. Pečeme na 200 stupňů (horkovzduch) 15-20 minut.

Zdroj:
wantbefitm.blogspot.cz / původní recept ZDE

Hodnocení:

13 komentářů:

  1. Ty byly viď? Dělala jsem je na vegan piknik a měly velký úspěch :) Hlavně jsem měla velkou radost z toho, jak byly krásně nadýchané :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, že měly velký úspěch, byly vážně dobrý :)
      Dlouho u nás nevydržely :D :)

      Vymazat
  2. Mnam :) vyzerajú dobre. Ste to vy dve ale kuchárky :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře vypadají a ještě lépe chutnjí... :)

      Vymazat
  3. Něco podobného občas dělám, ale můj recept mi přijde složitější, asi spíš zkusím tvůj. :-) Vypadají moc dobře.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju muffiny v jakékoliv podobě.. tyhle vypadjaí skvěle.. já bych si na ně dal ještě čokoládu :D

    https://neverforgetneverlookback.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já místo té čokolády mám k muffinum radši tvaroh nebo jogurt, ale každý si k nim může dát, to co má rád :) fantazii a chutím se meze nekladou :)

      Vymazat
  5. Jablečné muffiny jsem ještě myslím nezkoušela, ale radši peču z banánů :D Ale je pravda, že vypadají pěkně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vyzkoušej tyhle a uvidíš :) banánové taky občas peču :)

      Vymazat
  6. Já miluju ty čokoládové :D Ale tyhle vypadají jako skvělá zdravá alternativa :)

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to taková zdravější verze.. :)

      Vymazat
  7. Great post! You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!

    Have a great day!

    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat