pátek 17. února 2017

Pohankové sušenky (soutěžní)

Při pravidelném ranním sledování mých oblíbených vlogerů a blogerů jsem u pár z nich narazila na informaci, která se týká soutěže pro Globus, kde jsou 4 kola a v každém z nich se vyberou 3 hlavní suroviny, které se musí v daném receptu použít.
První kolo jsem bohužel nestihla a tak jsem si řekla, že se zúčastním zbylých třech.
Zadání druhého kola soutěže bylo:  
pohanka, kokosové mléko a BIO čokoláda 70%.
V hlavě jsem měla vícero nápadů a tak jsem celý den přemýšlela, který z nich zrealizovat. Těsně před vytvářením mě napadlo, že bych mohla zkusit nějaké sušenky.
Podařilo se mi splácat těsto se super konzistencí, takže bylo jasný, že budou dobrý…..
A taky že jo, myslím, že se povedly na jedničku.
Recept jsem dneska ráno odeslala a tak se o něj s vámi podělím i tady.
Pokud rádi vaříte, pečete a vytváříte v kuchyni něco nového, dobrého a zajímavého, tak se taky neváhejte zúčastnit. Stačí, vymyslet nějaký recept, kde použijete 3 zadané suroviny a výsledek pak pošlete na stránky Globusu.
V každém kole se hraje o dárkové koše v hodnotě 1 500 Kč.
Na konci celé soutěže bude vybraný 1 vítěz ze všech, který vyhraje:
poukázku na nákup v Globusu v hodnotě 10 000 Kč :)

Veškeré podrobnější informace i přihlášení do soutěže najdete TADY 


Suroviny:
315 g pohanka vařená
185 g kokosové mléko
30 g BIO čokoláda 70%
2 lžičky skořice mletá
1-2 lžíce datlový sirup
35 g kokos strouhaný
60 g ovesné vločky jemné
30 g žitná mouka
80 g sušené banánové plátky
1 lžička kypřící prášek 

Postup:
Nejprve uvaříme pohanku dle návodu na obalu. Po uvaření smícháme se skořicí a datlovým sirupem. V menším hrnci si rozehřejeme kokosové mléko, do kterého vmícháme kokos. Poté směs nalijeme k pohance. Dále přidáme ovesné vločky (jemné), žitnou mouku, trochu kypřícího prášku, čokoládu nasekanou na menší kousky a plátky sušeného banánu, které si předem rozmixujeme na mouku. Směs ještě naposledy důkladně promícháme a rukama tvoříme kuličky. Ty klademe na plech vyložený pečícím papírem, lehce rozmáčkneme vidličkou, tak aby měly podobu sušenek. Pečeme na 200 stupňů (horkovzduch) asi 10 minut.

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Díky :) sice nejsou skoro vůbec sladké, ale zasytí, ke svačině třeba s jogurtem se hodí :)

      Vymazat