sobota 15. října 2016

Dýňové sušenky (45 ks)

Suroviny:
1 hrnek dýňového pyré
(dle potřeby klidně i více)
1 hrnek žitné celozrnné mouky
1 hrnek ovesných vloček (mletých)
80g třtinového cukru
1 vanilkový cukr
180g bílého jogurtu
1/2 prášku do pečiva
1 lžička jedlé sody
trocha skořice

Postup:
Všechny suroviny smícháme dohromady a dle hustoty těsta přidáváme dýňové pyré a jogurt, v případě hodně řídkého těsta přidáme více vloček. Na plech vyložený pečicím papírem klademe pomocí lžičky bobky, které se při pečení lehce roztečou, takže mezi nimi děláme vetší mezery. Pečeme na 200 stupňů (horkovzduch) asi 10 minut.

17 komentářů:

  1. Mňam :) dala bych si. Já dnes dělala pečenou dýni

    OdpovědětVymazat
  2. No páni :O ty vypadají krásně, hned bych si dala. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nečekala jsem, že budou tak dobré, jsou hrozně moc vláčné a nádherně voní tou skořicí. Za den byly snězené :D :)

      Vymazat
  3. Ty vypadají skvěle! Určitě je vyzkouším :) mám teď doma dýni a zrovna jsem přemýšlela co s ní :)
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, milujem sušienky asi všetkých príchutí a takéto som ešte neskúšala:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejně, taky je mám moc ráda :)
      Receptů na sušenky jsem vyzkoušela nespočet a zatím mi chutnaly všechny, pořád zkouším nové a nové :)

      Vymazat
  5. Mnam to vyzera, velmi dobre asi to vyskusam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej :) pokud máš ráda skořici, určitě ti budou chutnat :)

      Vymazat
  6. tie vyzerajú fakt super ♥ mňááám

    OdpovědětVymazat
  7. Ty sušenky vypadají moc obře, ráda je peču na různé způsoby;)

    Ráda bych tě pozvala s sobě na giveaway ;)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. tak do toho bych šla! vypadá to velice chutně:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat