středa 3. srpna 2016

Brokolicový koláč

Suroviny:
3 vejce
1 dcl mléka
1 celá brokolice
(uvařená a rozmixovaná)
60 g celozrnné mouky
sůl
1 lžička kypřícího prášku
semínka (dle chuti)

Postup:
Všechno smícháme dohromady, těsto nalijeme do formy na koláč, posypeme semínky (v mém případě dýňovými) a pečeme na 200 stupňů (horkovzduch) asi 30 minut.

Poznámka:
V původním receptu jsou ješte krájená sušená rajčata, ale doma jsem žáfné neměla, takže je vynechala a koláč udělala bez nich.

Zdroj:
www.food-inspire.blogspot.cz/  
Monča, která píše tenhle blog, začala natáčet i super videa, ráda je sleduju a zrovna včera dělala tenhle koláč a pod video napsala recept, takže jsem zkusila a..... povedl se, je výborný.


4 komentáře:

  1. Brokolice je život. A tohle vypadá naprosto úžasně a prosím proč nemám teď brokolici doma pls.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) až budeš mít doma brokolici, určitě vyzkoušej :)

      Vymazat
  2. Já bych tohle asi nikdy v životě nesnědla, brokolici nejím v jakékoliv formě :D Ale moc se mi líbí jakou koláč má barvu :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem taky brokolici nejedla, ale poslední rok jsem se to nějak naučila, teda ne že bych ji musela mít zrovna každý týden aspoň jednou, ale občas si koupím a něco brokolicového ukuchtím :)

      Vymazat