pondělí 27. června 2016

Arašídové máslo

Když arašídové máslo, tak jedině to domácí... 100% arašídy.
Není to tak úplně recept, a už vůbec ne zrovna originální..., ale nafotila jsem ,,postup" tak jen v rychlosti tu máte pár fotek vzniklého másla :)

Suroviny: 
Arašídy (oloupané)

Postup:
Pokud máme neoloupané arašídy, tak je oloupeme, dáme do misky se sekáčkem a zapneme. Sekáme s přestávkami, abychom mixér nespálili. Sekáme tak dlouho dokud nám nevznikne požadovaná konzistence. A máme hotovo.

Poznámka:
Máslo nejvíce používám do ovesných kaší nebo natřu na suchary (křehké rohlíčky ACTIVE) a na to nakrájím kolečka banánu - nejlepší.

4 komentáře:

  1. Já si zrovna domácí arašídové máslo chci udělat, tak doufám, že mixér neuvařím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě udělej, já jsem sice kupované ještě neměla, ale to domácí je beztak nejlepší, aspon víš, že tam máš čistě jen arašídy a nic navíc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherne vydarený! Vždy som sa do domáceho orechového masla chcela pustiť, no zakaždým som bola skeptická v tom, že nie je možné aby mi vyšla takáto hladká konzistencia :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem tomu nevěřila.. dokud jsem nevyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat